Eén van de voornaamste redenen waarom jij als ondernemer waarschijnlijk weinig tot geen gebruik maakt van externe diensten, is omdat deze nét niet zijn wat je zoekt, of net niet bieden dat beetje extra bieden waarnaar je op zoek bent. Een goed voorbeeld hiervan is de een externe antwoordservice: een extern bedrijf met eigen telefonisten die de klant in jouw plaats te woord staan. Zo’n externe dienst leidt in vrijwel alle gevallen meteen tot kritiek. Het kan toch niet mogelijk zijn dat zo’n bedrijf, met tientallen en misschien wel honderden klanten mijn bedrijf goed genoeg kan kennen, laat staan de juiste informatie kan verstrekken of accurate service kan verlenen!? Logische vragen, maar de tijd staat zeker niet stil en veel dienstverleners hebben deze punten van kritiek al meer dan eens vernomen en hier naar gehandeld. Zo biedt antwoordservice-telefoonservice.nl telefoonservices en antwoordservices op maat. Zo is er altijd de mogelijkheid om je eigen telefoniste te krijgen, die ondanks de vele verschillende klanten van antwoord-telefoonservice.nl alles van jouw bedrijf afweet omdat hij of zij voor jou werkt. Ook is het bijvoorbeeld mogelijk om de dienst helemaal aan te passen aan de eigen voorkeuren, door bijvoorbeeld op bepaalde momenten zelf de telefoon op te nemen en wanneer het uitkomt deze gesprekken door te schakelen naar jouw persoonlijke telefoniste. “Ja, leuk”, hoor ik je denken, “Maar wat nou als de telefonist iemand aan de lijn krijgt die teruggebeld moet worden? Dan moet ik dat alsnog zelf doen”. Ook hier is men tegenwoordig een stuk flexibeler in. Zo kan je de telefonist jouw persoonlijke agenda laten bijwerken zodat je kan terugbellen wanneer het jou uitkomt, of je kan hem of haar de opdracht geven dit voor jou te doen, op de door jou gewenste tijden. Er is namelijk ook de mogelijkheid om hun agenda bij te werken. Dit is immers wel zo flexibel, handig toch, zo’n flexibele dienstverlener? |
Voor meer info : bezoek de website |