Aan de andere kant gebruiken marketeers die gebruik maken van digitale inbound tactieken om online content te gebruiken om hun doelklanten aan te trekken op hun websites door hen nuttige activa aan te bieden. Een van de eenvoudigste maar krachtigste inbound digitale marketing activa is een blog, die uw website in staat stelt om te profiteren van de voorwaarden die uw ideale klanten zoeken. Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam. Welke soorten digitale inhoud moet ik creëren? Vervolgens moet u nadenken over wanneer zij het meest waarschijnlijk klaar zijn om deze content te consumeren in relatie tot de fase waarin zij zich bevinden in hun kooptraject. We noemen dit content mapping. Met het in kaart brengen van content is het doel om de content te richten op basis van de inhoud: De kenmerken van de persoon die de content gaat consumeren (dat is waar het gaat om de persoon van de koper). Bewustwordingsfase Als u tijd besteedt aan het opbouwen van uitgebreide koperspersoonlijkheden om de behoeften van uw publiek te identificeren en u zich richt op het creëren van kwalitatief hoogwaardige online content om deze aan te trekken en te converteren, dan zult u waarschijnlijk binnen de eerste zes maanden sterke resultaten zien. Als betaalde reclame is onderdeel van uw digitale strategie, dan zijn de resultaten komen nog sneller – maar het is aan te raden om zich te concentreren op het bouwen van uw organische (of ‘gratis’) bereik met behulp van content, SEO en sociale media voor de lange termijn, duurzaam succes. Heb ik een groot budget nodig voor digitale marketing? Als u zich richt op inbound technieken zoals SEO, social media en content creatie voor een bestaande website, dan is het goede nieuws dat u helemaal niet veel budget nodig heeft. Met inkomende marketing, de belangrijkste focus is op het creëren van hoge kwaliteit content die uw publiek zal willen consumeren, die, tenzij u van plan bent om het werk uit te besteden, de enige investering die u nodig hebt is uw tijd. Met uitgaande technieken zoals online adverteren en het kopen van e-mail lijsten, is er ongetwijfeld enige kosten. Wat het kost komt neer op wat voor soort zichtbaarheid u wilt ontvangen als gevolg van de reclame. Bijvoorbeeld, om PPC te implementeren met behulp van Google AdWords, zult u bieden tegen andere bedrijven in uw branche om te verschijnen aan de top van Google’s zoekresultaten voor zoekwoorden in verband met uw bedrijf. Afhankelijk van de concurrentiekracht van het trefwoord, kan dit redelijk betaalbaar zijn, of extreem duur, hetgeen |
Voor meer info : bezoek de website |