Je plekje veroveren in de New Yorkse modewereld is geen gemakkelijke taak. Maar aan het begin van de jaren tweeduizend overrompelde UGG Australia de New Yorkse modewereld volledig. UGG evolueerde naadloos van een merk dat laarzen, pantoffels, klompen en sandalen uit sheepskin maakte voor het actieve buitenleven, naar een merk dat nu aangeprezen werd als symbool van een stijlvolle, casual en luxueuze levenswijze. Dat was voor een groot deel te danken aan een inspanning om het imago van het merk te veranderen, waardoor UGG veranderde in een fabrikant van kwaliteitsvolle luxeschoenen. UGG was nu een modemerk, en de advertenties voor het merk sierden de pagina’s van Vogue Magazine en andere modebladen. Midden jaren tweeduizend stak overal ter wereld het verlangen de kop op om kwaliteitsvolle casual mode te dragen, en UGG sloot helemaal aan op die beweging. Beroemdheden van de oostkust tot de westkust droegen UGG-laarzen en -pantoffels in hun vrije tijd en baanden zo een weg voor een compleet nieuw modetijdperk. Als resultaat daarvan nam de liefde voor UGG verder toe naarmate mensen die ontspannen UGG-ervaring intenser wilden beleven. |
Voor meer info : bezoek de website |